Әкім аппараты

ТУРТАЕВ АКАЛМАС КАНАТБАЕВИЧ
Ырғыз ауданы әкімі аппаратының басшысы (санаты Е-2)
1973 жылы 29 қаңтарда Ырғыз ауданы Құйылыс ауылында туған.
Батыс Қазақстан аграрлық университетін бітірген. Мамандығы – инженер-механик.
Аудан әкімдігі мен әкімнің қызметін ақпараттық-сараптамалық, ұйымдық-құқықтық және материалдық-техникалық жағынан қамтамасыз ету, мемлекеттік басқару құрылымын жетілдіру, аудандық әкімшілік-аумақтық құрылысы, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің, облыс, аудан әкімінің кадр саясатын іске асыру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру мәселелерімен айналысады. Аудан әкімі аппаратының облыс әкімі аппаратымен, басқа да жоғары, сондай-ақ жергілікті атқарушы және өкілетті органдардың аппараттарымен өзара іс-қимыл жасауды қамтамасыз етеді. Аудан әкімдігі мен әкімнің актілерінің әзірленуін, жоғары тұрған органдардың акітлерін орындауды ұйымдастырады, тиісті атқарушылық тәртіпті қамтамасыз ету жөніндегі бөлігінде атқарушы органдардың қызметін үйлестіреді, аудан әкімі аппаратының шаруашылық жұмыстары қызметіне жалпы басшылық жасайды. Оған жүктелген міндеттердің орындалуын қамтамасыз ету мақсатында аудандық мемлекеттік органдармен және атқарушы органдардың аумақтық органдарымен өзара іс-қимыл жасайды.
ӘДІЛБЕК НҰРЛЫБЕК ӘДІЛБЕКҰЛЫ
Персоналды бірыңғай басқару (кадр қызметі) бөлімінің басшысы (санаты Е-3)
1982 жылы 13 сәуірде Ырғыз ауданы Ырғыз ауылында туған.
Қ.Жұбанов атындағы мемлекеттік университетін бітірген.
Мамандығы – жергілікті мемлекеттік басқару.
Бөлімді жалпы басқару жұмысын үйлестіру, басшылық жасау және бөлімге жүктелген міндеттердің орындалуы бойынша жауаптылықта болады. Аппарат басшысына кадрлық жұмыстар жөнінде ақпараттық-талдау материалдарын дайындау. Мемлекеттік органның құрылымдық бөлімшелерінің Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы заңнамасын орындауы жөніндегі қызметтерін үйлестіру. Кадр жөніндегі іс-қағаздарды жүргізу, талдау және жоғарғы орындарға есебін тапсыру. Аппарат басшысының басқа да қызметтік тапсырмаларын орындау. Жеке дербес компьютерде жұмыс жасай білу
Қосаяқов Өтеп Көптілеуұлы
Персоналды бірыңғай басқару (кадр қызметі) бөлімінің бас маманы (санаты Е-4)
1991 жылы 7 наурызда Ырғыз ауданы Ырғыз ауылында туған.
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетін бітірген.
Мамандығы – Стандарттау сертификаттау технология және техника.
Кадрларды іріктеуді ұйымдастыру, мемлекеттік қызметшілердің мемлекеттік қызметті өткеруіне байланысты құжаттарын рәсімдеу; Мемлекеттік қызметте конкурстық іріктеуді жүргізу және мемлекеттік қызметшілерді аттестаттау, тәртіптік жауаптылыққа тарту, қызметінен босату рәсімдерінің сақталуын қамтамасыз ету. Тәртіптік комиссияның қызметін ұйымдастыру. «Е-қызмет» ақпараттық жүйесінде жұмыс жасау. Бөлім басшысының басқа да қызметтік тапсырмаларын орындау. Жеке дербес компьютерде жұмыс жасай білу.
АТАНТАЕВ АБЗАЛ КЕҢШІЛІКҰЛЫ
Персоналды бірыңғай басқару (кадр қызметі) бөлімінің бас маманы
(санаты Е-4)
1990 жылы 4 тамызда Ырғыз ауданы, Ырғыз ауылында туған.
С. Бәйішев атындағы Ақтөбе мемлекеттік университетін бітірген.
Мамандығы - мемлекеттік және жергілікті басқару.
Мемлекеттік қызметшілердің тағылымдамасын, тәлімгерлігін, қызметін бағалауды, оқуын, қайта даярлығын (қайта мамандануын) және біліктілігін арттыруды ұйымдастыру, мемлекеттік қызметшілерді көтермелеу түрлерін және оларды қолдану тәртібін әзірлеу; Мемлекеттік қызметшілердің дербес деректерін, бағалау, аттестаттау және оқудан өту нәтижелері туралы мәліметтерді есепке алуды жүзеге асыру.Әскери міндеттілік жұмыстарын ұйымдастыру және қамтамасыз ету.Бөлім басшысының басқа да қызметтік тапсырмаларын орындау. Жеке дербес компьютерде жұмыс жасай білу.
Тұрмағанбетов Айбек Фазылбекұлы
Құжаттамалық қамтамасыз ету және ұйымдастыру жұмысы бөлімінің басшысы
(санаты Е-3)
1989 ж 08 қаңтарда Алматы облысында дүниеге келген, 2006-2010 жж аралығында
Қ. Жұбанов атындағы Университетін құқықтану мамандығы бойынша білім алған.
Бөлімді жалпы басқару жұмысын үйлестіру, басшылық жасау және бөлімге жүктелген міндеттердің орындалуы бойынша жауаптылықта болады. Аппарат басшысына құжаттамалық қамтамасыз ету және ұйымдастыру жұмыстары бойынша қажетті ақпараттық-талдау мәліметтерін дайындау. Аудан әкімі аппаратында ұйымдастыру мәселелері бойынша өтетін шаралар мен кеңестерді өткізуді ұйымдастыру. Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерімен бекітілген тапсырмаларды жүзеге асыру, облыс және аудан әкімдіктері мен әкімдерінің актілерінің орындалуын бақылау. Аудан әкімдігінің нормативтік-құқықтық актілерін әзірлеу, өңдеу, сондай-ақ аудан әкімі аппаратындағы кіріс-шығыс құжаттарын өңдеу, сараптама жасау, қызметтік құжаттарды есепке алу және бақылау. Құжат айналымының есебін облыс әкімі аппараты мен тиісті органдарға уақытылы тапсыру. Электрондық құжат айналымы жүйесінің жұмысын қамтамасыз ету. Бөлімнің құзыретіне жататын іс-шараларды жүргізу. Аппарат басшысының басқа да қызметтік тапсырмаларын орындау. Жеке дербес компьютерде жұмыс жасай білу.
---
Құжаттамалық қамтамасыз ету және ұйымдастыру жұмысы бөлімінің бас маманы (заңгер)
(санаты Е-4)
Аудан әкімі аппаратында Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің, облыс және аудан әкімінің нормативтік-құқықтық актілерінің орындалуын қамтамасыз ету, соның ішінде заңдарды қолданудың іс-тәжірибесін талдау, нормативтік құқықтық актілердің жобаларын әзірлеу, құқықтық сипаттағы өзге де құжаттарды дайындайды. Аудан әкімі аппаратында жалпыға бірдей құқықтық оқытуды ұйымдастыру жөніндегі жыл сайынғы іс-шараларды әзірлейді және іске асырады. Құқық бұзушылық профилактикасы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы комиссияларының және басқа да комиссиялардың жұмысын ұйымдастыру. Заң бұзушылықтарды жою жөніндегі мемлекеттік органдардан келіп түскен ұсыныстарды қарайды және орындайды. Бөлім басшысының басқа да қызметтік тапсырмаларын орындау. Жеке дербес компьютерде жұмыс жасай білу.
ШИНГИСОВА КҮЛЯИМ КАРБОЗОВНА
Құжаттамалық қамтамасыз ету және ұйымдастыру жұмысы бөлімінің бас маманы (санаты Е-4)
1962 жылы 20 наурызда Ырғыз ауданы Ырғыз ауылында туған.
Батыс Қазақстан гуманитарлық заң колледжін бітірген. Мамандығы – заңгер.
Аудан әкімі аппаратына түскен арыз-шағымдар мен өтініштерді тіркеу, азаматтарды қабылдау жұмыстарын ұйымдастыру, талдау жүргізу және бақылау. Бөлім басшысына аудан әкімі аппаратына түскен арыз-шағымдар жөнінде мәліметтер дайындау. Облыс әкімі аппараты мен тиісті органдарға есебін тапсыру. Аудан әкімі аппаратының интернет-ресурсын (irgiz.aktobe.gov.kz сайтын) жаңарту, алып жүру жұмыстарын жүргізу. Аудан әкімі аппаратында өтетін түрлі деңгейдегі шаралар мен кеңестерді өткізуді ұйымдастыру. Бөлім басшысының басқа да қызметтік тапсырмаларын орындайды. Жеке дербес компьютерде жұмыс жасай білу.
Төлегенов Алмас Ертайұлы
Құжаттамалық қамтамасыз ету және ұйымдастыру жұмысы бөлімінің жетекші маманы (санаты Е-5)
1989 жылы 24 қарашада Ырғыз ауданы, Құтикөл ауылында дүниеге келген. Ақтөбе мемлекеттік педагогикалық институтын бітірген. Мамандығы - құқық және экономика негіздері.
Аудан әкімі аппаратына түсетін Президенттің Жарлығын, Үкіметтің қаулыларын, облыс, аудан әкімдіктерінің және әкімдерінің нормативтік-құқықтық актілерін жинақтау, талдау және бақылау жұмыстарын жүргізу. Аудан әкімі аппаратының құжаттарын аудандық мұрағатқа тапсыру. Аудан әкімі мен орынбасарларында өтетін жиналыстар мен кеңестерді ұйымдастыру. Электрондық құжат айналымы жүйесінің және электрондық пошта жұмысын ұйымдастыру және үйлестіру. Бөлім басшысына бақылауда тұрған құжаттар және сайлаушылар жайлы ақпараттар дайындау. Сайлау мен референдумдар өткізу жөніндегі шараларды жүргізу. «Избиратель» АИС бағдарламасы бойынша ауылдық округтерден сайлаушылар саны есебін алу және тиісті органдарға тапсыру. Бөлім басшысының басқа да қызметтік тапсырмаларын орындайды. Жеке дербес компьютерде жұмыс жасай білу.
АЯПБЕРГЕНОВ БЕРІК ӘДІЛБЕКҰЛЫ
Аудан әкімі аппаратының мемлекеттік қызметтер мәселерін үйлестіру бөлімі
Мемлекеттік қызметтер мәселерін үйлестіру бөлімінің басшысы (санаты Е-3)
1983 жылы 27 наурызда Ырғыз ауданы Ырғыз ауылында туған.
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе мемлекеттік университетін бітірген.
Мамандығы – экономист-қаржыгер.
Бөлімді жалпы басқару жұмысын үйлестіру, басшылық жасау және бөлімге жүктелген міндеттердің орындалуы бойынша жауаптылықта болады. Аппарат басшысына мемлекеттік қызметтер мәселелерін үйлестіру туралы ақпараттық-талдау материалдарын дайындау. Облыс әкімі аппаратына тиісті есептер, хабарламалар мен құжаттарды жіберуді ұйымдастыру және бақылауда ұстау. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органдармен, мекемелермен және ұйымдармен өзара тиімді іс-қимыл байланысын үйлестіру. Мемлекеттік сатып алу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу. Ішкі бақылау шараларын ұйымдастыру. Мемлекеттік наградалар мен өзге де марапаттарға ұсыну жұмыстарын бақылау. Аппарат басшысының басқа да қызметтік тапсырмаларын орындау. Жеке дербес компьютерде жұмыс жасай білу.
СЕЙТОВА ГЛАРА ХҰСЕЙНҚЫЗЫ
Мемлекеттік қызметтер мәселелерін үйлестіру бөлімінің бас маманы (санаты Е-4)
1961 жылы 5 ақпанда Ырғыз ауданы Нұра ауылында туған.
Алматы қаржылық есеп техникумын бітірген. Мамандығы - бухгалтер.
Аудан әкімі аппаратының қаржы-шаруашылық және мемлекеттік сатып алу жұмыстарын жүргізу және талдау, тиісті мемлекеттік мекемелер мен бақылау органдарына есебін уақытылы тапсыру. Аудан әкімі аппаратының бухгалтерлік есеп және есеп айырысу жұмыстарын орындау. Бюджеттік бағдарламалар бойынша нормативтік құқықтық актілердің жобаларын даярлау. Аппарат басшысына қаржы-шаруашылық және мемлекеттік сатып алу жұмыстары бойынша мәліметтер әзірлеу. Бөлім басшысының басқа да қызметтік тапсырмаларын орындау. Жеке дербес компьютерде жұмыс жасай білу.
БЕЙСЕНБАЕВА АҚМОНШАҚ АЙТБАЙҚЫЗЫ
Мемлекеттік қызметтер мәселелерін үйлестіру бөлімінің жетекші маманы (санаты Е-5)
1991 жылы 3 ақпанда Ақтөбе облысы Ырғыз ауданы Ырғыз ауылында дүниеге келген. 2010 жылы Ақтөбе политехникалық колледжін бітірген. Мамандығы – Есептеу техникасы және автоматтандырылған жүйелерді бағдарламамен қамтамасыз ету.
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер мәселелерін үйлестіру, жоғарғы органдарға тиісті есептерін уақытылы тапсыруды қамтамасыз ету. Мемлекеттік қызметтер мәселелерін үйлестіру бөлімінің жұмысы туралы талдау жүргізу. «Мемлекеттік наградалар» ақпараттық жүйесі.Аудандағы мемлекеттік наградаларға ұсыну мен марапаттауға байланысты құжаттарды дайындау, облыс әкімі аппараты мен тиісті органдарға есебін тапсыру. Бөлім басшысына мемлекеттік наградаларға ұсыну жөніндегі мәліметтерді дайындау. Бөлім басшысының басқа да қызметтік тапсырмаларын орындау. Жеке дербес компьютерде жұмыс жасай білу.
Байдуллина Аққалқа Жанғабылқызы
Аудан әкімі аппаратының әйелдер істері және отбасылық-демографиялық саясат, кәмелетке толмағандардың істері және олардың құқықтарын қорғау
жөніндегі бас маманы (санаты Е-4)
1979 жылы 14 желтоқсанда Ақтөбе облысы Шалқар қаласында дүниеге келген. Білімі жоғары. 2001 жылы Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе мемлекеттік университетін «Құқық және экономика» , 2007 жылы Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе мемлекеттік университетін «Заңгер» мамандықтары бойынша бітірген.
Әйелдер істері және отбасылық-демографиялық саясат, кәмелетке толмағандардың істері және олардың құқықтарын қорғау жөніндегі комиссиялардың жұмысын ұйымдастыру. Комиссиялар шешімдерінің орындалуын қамтамасыз ету және бақылау. Комиссиялар жұмыстарының қорытындылары туралы есебін тапсыру. Комиссиялардың жұмыстарына байланысты көшпелі мәжілістер мен аумақтық кеңестер, семинарлар, басқа да шараларды ұйымдастыру және өткізу. Ұлтаралық қатынастар туралы мәселелерді үйлестіру. Қоғамдық және діни ұйымдармен, бұқаралық ақпарат құралдарымен, денсаулық сақтау, мәдениет, қорғаныс бөлімдерімен байланыс жұмыстарын үйлестіру. Аппарат басшысының басқа да қызметтік тапсырмаларын орындау. Жеке дербес компьютерде жұмыс жасай білу.
БОҚАН ҮСЕН ӘБІШҰЛЫ
Аудан әкімі аппаратының төтенше жағдайлар және әскери жұмылдыру жөніндегі бас маманы (санаты Е-4)
1960 жылы 30 қазанда Ырғыз ауданы Ырғыз ауылында туған.
Ақтөбе ауылшаруашылық техникумын бітірген. Мамандығы - техник-механик.
Төтенше жағдайлар және әскери жұмылдыру, азаматтық қорғаныс істеріне байланысты құжаттарды жүргізеді, жұмыстарды ұйымдастырады, осы сала бойынша ақпараттар мен анықтамалар дайындайды, талдайды, бақылайды, тиісті органдарға есебін тапсырады. Аудан әкімі мен орынбасарына төтенше жағдайлардың алдын алу жөніндегі мәселелер бойынша ақпараттар дайындайды. Аудан әкімінің орынбасарларының, аппарат басшысының және бөлім бастығының басқа да қызметтік тапсырмаларын орындайды.
Бердалин Медет Дүйсенбайұлы
Аудан әкімі аппаратының терророизмге қарсы комиссиясының хатшысы, бас маман (санаты Е-4).
1987 жылдың 3 тамызында Ақтөбе облысы Ырғыз ауданы Ырғыз ауылында дүниеге келген.
Білімі жоғары. Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе мемлекеттік университетін «Құқықтану», С.Бәйішев атындағы Ақтөбе мемлекеттік университетін «Экономика» мамандықтары бойынша бітірген.
Терроризмге қарсы комиссияның жұмыс жоспарын әзірлейді. Терроризмге қарсы комиссияның отырыстарын дайындау және өткізуді қамтамасыз ету. Терроризмге қарсы комиссия отырыс хаттамаларын жүргізу, берілген тапсырмалар мен шешімдерінің орындалуын бақылау. Терроризмнің алдын алу саласындағы жағдайдың дамуына ықпал ететін қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық және өзге де процестер туралы ақпаратты талдау және тиісті шараларын алу. Терроризмге қарсы комиссияның іс қағаздарын жүргізуді жүзеге асыру. Терроризмге қарсы комиссияның қызметі туралы тоқсандық, жарты жылдық, жылдық есебін дайындайды. Қызметтік міндеттері шегінде басшылықтың өзге де тапсырмаларын орындау.
Құпия іс-қағаздар мен құжаттарды жүргізу және есебін тапсыру. Бөлім басшысының басқа да қызметтік тапсырмаларын орындау. Жеке дербес компьютерде жұмыс жасай білу.