"Аманкөл ауылдық округі әкімі аппараты" ММ

Аманкөл ауылдық округі
Ауылдық округ әкімі –Баймұханов Абат Қуантқанұлы
(22 желтоқсан 2014 жылдан бастап жұмыс жасайды)
Ауылдық округ орталығы – Құтикөл ауылы, облыс орталығынан арақашықтық – 475 шақырым, аудан орталығынан 35 шақырым.
Ауылдық округ бойынша 01.01.2019 жылға халық саны 2047 адам, оның ішінде 242-сі мектепке дейінгі, 371-і мектеп жасындағылар, 156-сы зейнеткерлер, 30-мүгедектер, 1025-і экономикалық белсенді тұрғындар, одан жұмыссыздар саны 36, өзін өзі еңбекпен қамтығаны-649 адам, жұмыс жасайтындар -340.
Ауылдық округте 3 елді мекен, 315 аула бар. Құтикөл ауылында (1105 адам, 176 аула), Аманкөл ауылында (607 адам, 87 аула), Жарма ауылында (335 адам, 52 аула).
Ауылдық округ жерінің көлемі -239980 гектар, оның ішінде ауылшаруашылығы жерлері 86703 гектар.
Ауылдық округ аумағында 4 заңды тұлға, 4 ауылшаруашылығы кооперативі, 32 шаруа шаруашылықтары, 32 жеке кәсіпкерлер, 10 дүкен, 1 монша бар.
Елді мекендер атауы
2017 жылы
2018 жылы
МІҚ
Қой ешкі
жылқы
құстар
МІҚ
Қой ешкі
жылқы
құстар
Құтикөл а.
1415
5834
370
462
1539
7835
454
463
Аманкөл а.
1361
9608
159
516
1358
8477
146
515
Жарма а.
1095
6257
266
452
978
6995
255
452
Барлығы
3871
21699
795
1430
3875
23307
855
1430
Ауылдық округ аумағындағы әлеуметтік объектілері - 1 дәрігерлік амбулатория, 2 медициналық пункт, 2 орта мектеп, 1 негізгі мектеп, 2 бала бақша, 2 клуб, 2 кітапхана бар .
Құтикөл, Аманкөл ауылдары орталықтандырылған су құбырымен қамтамасыз етілген. Жарма ауылы құдық суын пайдаланады.
Телефонмен қамтылған, ұялы байланыс бар.
Орталықтандырылған электр қуатымен қамтылған елді мекендер саны 3-еу.
Учаскелік пункттер саны-1, оның ішінде телефонмен қамтылғаны -1,полиция инспекторларының саны -1 (адам).
«Өңірлерді дамыту» бағдарламасы бойынша 1 млн. 545 мың теңгеге Құтикөл ауылына балаларға арналған ойын алаңы орнатылды.
Облыстық бюджеттен Құтикөл ауылына 150 орындық клуб үйінің құрылысы салынды.
Құтикөл ауылындағы Жарма көпірін қайта жарақтандырудың жобалық сметалық құжатын дайындауға аудандық бюджеттен 8900 мың теңге бөлініп, дайындалды.
АМАНКӨЛ АУЫЛДЫҚ ОКРУГІ
1957 жылы ұсақ колхоздардың іріленуі негізінде «Ырғыз» кеңшары құрылды. 1995 жылдан Аманкөл ауылдық округі деп аталады. Ауылдық округ солтүстігінде Ырғыз ауылдық округімен, оңтүстігінде Қызылорда облысымен, шығысында Тәуіп ауылдық округімен, батысында Ақтөбе облысының Шалқар ауданымен шектеседі. Жер көлемі - 194.980 га. Халқы 1970 адам. Орталығы – Құтикөл ауылы. Аудан орталығынан - 35 км, Шалқар темір жол станциясынан – 180 км, Ақтөбе қаласынан 405 км қашықтықта орналасқан. Елді мекендері - Аманкөл, Жарма.
Ауыл шаруашылығының басты саласы мал шаруашылығы. Мүйізді ірі қара 2981 бас, жылқы 599 бас, түйе 211 бас, қой-ешкі 11469 бас. Ауылдық округте субъектілер саны – 55. Оның ішіндегі 13 жеке кәсіпкер, 3 жауапкершілігі шектеулі серіктестік, 1 өндірістік кооператив, 38 шаруа қожалығы жұмыс жасайды.
Ауыл шаруашылығын дамытуда ерен еңбек етіп Социалистік Еңбек Ері атанған Ә.Барысбаев, Е.Игібаев, Ш.Жоланов, Т.Манасов, Ә.Шахин, О.Райымбаев, П.Төрегелдин, Н.Жаманшиндер осы өңірдің азаматтары. Селолық округте 1 кітапхана, 1 клуб, 1 дәрігерлік амбулотория, 2 орта, 1 негізгі мектеп жұмыс жасайды.
ҚҰТИКӨЛ – Ырғыз ауданының оңтүстігіндегі ауыл. Аудан орталығынан 30 км, Ақтөбеден 480 км, халқы 1059. Бұрынғы «Ырғыз» кеңшарының, қазір Аманкөл ауылдық округінің орталығы. Кеңшарда кезінде ауылшаруашылық техникаларын жөндеу шеберханасы, орта мектеп, интернат, клуб, кітапхана, аурухана, бала бақша жұмыс істеді. Қазір селода Т.Шонанұлы атындағы орта мектеп, клуб және ауылдық кітапхана, дәрігерлік амбулатория, спорт алаңы бар. «Қазпошта» бөлімшесі жұмыс жасайды. Селоның бұрынғы Құлымбетов атауы 2006 жылы Құтикөл селосы болып өзгертілді.
АМАНКӨЛ - Ырғыз селосының шығыс жағында 18 шақырым жерде орналасқан Аманкөл ауылдық округіне қарасты елді мекен. Бұрын Тельман деп аталған. 582 адам тұрады. Мұнда орта мектеп, фельдшерлік пункт, пошта бөлімшесі, 15 шаруа қожалығы жұмыс жасайды.
ЖАРМА – Ырғыз селосының оңтүстік-шығысындағы елді мекен. Халқы - 329 адам. Ырғыздан 48 км. Негізгі мектеп, фельдшерлік пункт жұмыс жасайды. Үлкен, Кіші Нарқызыл болып құмдар жотасы екіге жарылады. Содан Жарма аталған. Мекен аты жер бедеріне сай. Құм арасында жиде, тал, дүзген, итмұрын, шеңгел, т.б. өсімдіктер нулы жыныс болып өседі. Аманкөл ауылдық округіне қарайды.
«Аманкөл ауылдық округі әкімі аппараты» мемлекеттік мекемесі
«Аманкөл ауылдық округі әкімі аппараты» мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасы заңдарымен көзделген тәртіпте мемлекеттік басқару қызметін жүзеге асыратын мемлекеттік орган болып табылады.
Аппарат өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына, Заңдарына, Президент пен Үкімет актілері, облыс әкімінің, әкімдігінің және Ырғыз ауданы әкімі мен әкімдігінің актілері, басқа да нормативтік құқықтық актілері және Ереже негізінде жүзеге асырады.
Ауылдық округ әкімі аппараты туралы ақпарат
Мекен-жайы
030406 Ақтөбе облысы Ырғыз ауданы Құтикөл селосы
Ә.Барысбаев көшесі 6-үй
Байланыс телефондары (8-713-43)
Баймұқанов Абат Қуантқанұлы а/о әкімі E-R-1 72-2-80
Бөлекбай Назар Бас маман Е-G-3 72-2-72
Ибрагимова Ләззәт Болатбекқызы Бас маман Е-G-3 72-2-72
Дүкенбаев Самат Сәдуақасұлы Бас маман Е-G-3 72-2-72
Ералин Қуанышбай Төлепбергенұлы Жетекші маман Е-G-4 72-2-72
Факс 21-2-72
Ауылдық округ әкімінің қабылдау уақыты
Әр аптаның сейсенбі күндері сағат 10.00-12.00 аралығы
Баймұқанов Абат Қуантқанұлы
Аманкөл ауылдық округінің әкімі
АУЫЛ ӘКІМДЕРІ ҚҰҚЫТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
Аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдық округ әкiмiнiң құзыретi
Қаладағы аудан, аудандық маңызы бар қала, ауылдық округ әкiмi Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес:
1) тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бөлiнiс аумағында тиiстi аудандық (қалалық) әкiмдiктiң лауазымды адамы болып табылады және мемлекеттiк органдармен, ұйымдармен және азаматтармен өзара қарым-қатынастарда оның атынан сенiмхатсыз өкiлдiк етедi;
2) азаматтардың өтiнiштерiн, арыздарын, шағымдарын қарайды, азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын қорғау жөнiнде шаралар қолданады;
3) салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдердi жинауға жәрдемдеседi;
4) әкiм аппараты әкiмшiсi болып табылатын бюджеттiк бағдарламаларды әзiрлеп, тиiстi мәслихаттың бекiтуi үшiн жоғары тұрған әкiмдiктiң қарауына енгiзедi;
4-1) әкiм аппараты әкiмшiсi болып табылатын бюджеттiк бағдарламаны әзiрлеу кезiнде жергiлiктi қоғамдастық жиналысының талқылауына жергiлiктi маңызы бар мәселелердi Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетiнiң құрамында көзделген бағыттар бойынша қаржыландыру жөнiндегi ұсыныстарды шығарады;
5) азаматтар мен заңды тұлғалардың Қазақстан Республикасы Конституциясының, заңдарының, Қазақстан Республикасының Президентi мен Yкiметi актiлерiнiң, орталық және жергiлiктi мемлекеттiк органдар нормативтiк құқықтық актiлерiнiң нормаларын орындауына жәрдемдеседi;
6) өз құзыретi шегiнде жер қатынастарын реттеудi жүзеге асырады;
7) аудандық маңызы бар қаланың, ауылдық округтiң коммуналдық тұрғын үй қорының сақталуын, сондай-ақ аудандық маңызы бар қалаларда, ауылдық округтерде автомобиль жолдарының салынуын, қайта жаңартылуын, жөнделуiн және күтiп ұсталуын қамтамасыз етедi;
8) шаруа немесе фермер қожалықтарын ұйымдастыруға, кәсiпкерлiк қызметтi дамытуға жәрдемдеседi;
9) өз құзыретi шегiнде әскери мiндеттiлiк және әскери қызмет, азаматтық қорғаныс, сондай-ақ жұмылдыру дайындығы мен жұмылдыру туралы мәселелер бойынша Қазақстан Республикасы заңнамасының орындалуын ұйымдастырады және қамтамасыз етедi;
10) әдiлет органдары жоқ жерлерде Қазақстан Республикасының заңдарында белгiленген тәртiппен нотариаттық iс-қимылдар жасауды, азаматтық хал актiлерiн тiркеудi ұйымдастырады;
11) тарихи және мәдени мұраны сақтау жөнiндегi жұмысты ұйымдастырады;
12) табысы аз адамдарды анықтайды, жоғары тұрған органдарға еңбекпен қамтуды қамтамасыз ету, атаулы әлеуметтiк көмек көрсету жөнiнде ұсыныс енгiзедi, жалғызiлiктi қарттарға және еңбекке жарамсыз азаматтарға үйiнде қызмет көрсетудi ұйымдастырады;
12-1) қылмыстық-атқару инспекциясы пробация қызметiнiң есебiнде тұрған адамдарды жұмысқа орналастыруды қамтамасыз етедi және өзге де әлеуметтiк-құқықтық көмек көрсетедi;
12-2) мүгедектерге көмек көрсетудi ұйымдастырады;
12-3) қоғамдық жұмыстарды, жастар практикасын және әлеуметтiк жұмыс орындарын ұйымдастырады;
12-4) дене шынықтыру және спорт жөнiндегi уәкiлеттi органмен және мүгедектердiң қоғамдық бiрлестiктерiмен бiрлесiп, мүгедектер арасында сауықтыру және спорттық iс-шаралар өткiзудi ұйымдастырады;
12-5) мүгедектердiң қоғамдық бiрлестiктерiмен бiрлесiп, мәдени-бұқаралық және ағарту iс-шараларын ұйымдастырады;
12-6) мүгедектерге қайырымдылық және әлеуметтiк көмек көрсетудi үйлестiредi;
12-7) халықтың әлеуметтiк жағынан әлсiз топтарына қайырымдылық көмек көрсетудi үйлестiредi;
12-8) ауылдық денсаулық сақтау ұйымдарын кадрлармен қамтамасыз етуге жәрдемдеседi;
13) жергiлiктi әлеуметтiк инфрақұрылымның дамуына жәрдемдеседi;
14) қоғамдық көлiк қозғалысын ұйымдастырады;
14-1) шұғыл медициналық көмек көрсету қажет болған жағдайда ауруларды дәрiгерлiк көмек көрсететiн таяу жердегi денсаулық сақтау ұйымына дейiн жеткiзiп салуды ұйымдастырады;
15) жергiлiктi өзiн-өзi басқару органдарымен өзара iс-қимыл жасайды;
16) шаруашылықтар бойынша есепке алуды жүзеге асырады;
17) жергiлiктi бюджеттi бекiту (нақтылау) кезiнде қала, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихаты сессияларының жұмысына қатысады;
18) республикалық маңызы бар қалада, астанада, облыстық маңызы бар қалаларда орналасқан мәдениет мекемелерiн қоспағанда, мектепке дейiн тәрбие беретiн және оқытатын ұйымдардың, мәдениет мекемелерiнiң қызметiн қамтамасыз етедi;
19) өз құзыретi шегiнде елдi мекендердi сумен жабдықтауды ұйымдастырады және су пайдалану мәселелерiн реттейдi;
20) елдi мекендердi абаттандыру, жарықтандыру, көгалдандыру және санитарлық тазарту жөнiндегi жұмыстарды ұйымдастырады;
21) туысы жоқ адамдарды жерлеудi және зираттар мен өзге де жерлеу орындарын тиiстi қалпында күтiп-ұстау жөнiндегi қоғамдық жұмыстарды ұйымдастырады;
22) кәсiпқой емес медиаторлардың тiзiлiмiн жүргiзедi.
1-1. Ауыл, ауылдық округ әкiмiнiң құзыреттерiне аудан орталығымен көлiк қатынасын ұйымдастыру жөнiнде аудандық атқарушы органға ұсыныстар енгiзу, сондай-ақ ауылдық жерде оқушыларды мектепке дейiн және кейiн қарай тегiн жеткiзiп салуды ұйымдастыру да жатады.
1-2. Облыстық маңызы бар қалада аудандар болмаған жағдайда, осы баптың 1-тармағында көзделген функцияларды облыстық маңызы бар қаланың әкiмдiгi жүзеге асырады.
1-3. Аудандық маңызы бар қала, ауылдық округ әкiмдерi Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес:
1) басқаруына берiлген аудандық коммуналдық мүлiктi жеке тұлғаларға және мемлекеттiк емес заңды тұлғаларға кейiннен сатып алу құқығынсыз мүлiктiк жалға (жалдауға) бередi;
2) берiлген коммуналдық мемлекеттiк кәсiпорындар қызметiнiң басым бағыттарын және бюджеттен қаржыландырылатын жұмыстарының (көрсетiлетiн қызметтерiнiң) мiндеттi көлемдерiн айқындайды;
3) берiлген коммуналдық мүлiктiң сақталуын қамтамасыз етедi;
4) берiлген аудандық коммуналдық заңды тұлғаларды басқаруды жүзеге асырады;
5) жергiлiктi атқарушы органның шешiмiмен бекiтiлетiн, басқаруына берiлген аудандық коммуналдық мемлекеттiк кәсiпорынның жылдық қаржылық есептiлiгiн келiседi;
6) басқаруына берiлген коммуналдық қазыналық кәсiпорындар өндiретiн және өткiзетiн тауарлардың (жұмыстардың, көрсетiлетiн қызметтердiң) бағаларын белгiлейдi;
7) берiлген аудандық коммуналдық мемлекеттiк мекемелердiң жергiлiктi бюджеттен қаржыландырылуының жеке жоспарларын бекiтедi;
8) кiрiс көздерiн қалыптастырады;
9) бюджеттiң атқарылуы жөнiндегi орталық уәкiлеттi органда әкiмдердiң жергiлiктi өзiн-өзi басқару функцияларын iске асыруына бағытталатын ақшаны есепке жатқызуға арналған, жергiлiктi өзiн-өзi басқарудың қолма-қол ақшаны бақылау шотының ашылуын қамтамасыз етедi;
10) бюджет қаражаттарын үнемдеудiң және (немесе) Қазақстан Республикасының жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы заңнамасында көзделген түсiмдердiң есебiнен еңбек шарты бойынша қызметкерлер қабылдайды;
11) жергiлiктi қоғамдастықтың жиналысында келiсiлгеннен кейiн жергiлiктi өзiн-өзi басқарудың ақша түсiмдерi мен шығыстары жоспарын бекiтедi;
12) мемлекеттiк мекемелердiң өздерiнiң иелiгiнде қалатын тауарларды (жұмыстарды, көрсетiлетiн қызметтердi) өткiзуiнен түсетiн ақша түсiмдерi мен шығыстарының жиынтық жоспарын Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес жасайды және бекiтедi.
2. Аудандық маңызы бар қала, ауылдық округ әкiмiнiң құзырына Қазақстан Республикасының заңдарымен өзге де мәселелердi шешу жатқызылуы мүмкiн.
3. Аудандық маңызы бар қала, ауылдық округ әкiмi өзiнiң құзыретiне жатқызылған мәселелер бойынша өзiне жүктелген мiндеттердiң iске асырылуы үшiн жоғары тұрған әкiмнiң, аудандық (облыстық маңызы бар қалалық), республикалық маңызы бар қала, астана мәслихатының алдында жауап бередi.
Аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдық округ әкiмiнiң құқықтары
1) Республиканың азаматтарына Қазақстан Республикасының Конституциясымен және заңдарымен кепiлдiк берiлетiн құқықтар мен бостандықтарды пайдалануға;
2) өз өкiлеттiгi шегiнде мәселелердi қарауға және олар бойынша шешiмдер қабылдауға қатысуға, тиiстi органдар мен лауазымды адамдардың оларды орындауын талап етуге;
3) белгiленген тәртiппен лауазымдық мiндеттердi орындау үшiн қажеттi ақпарат пен материалдар алуға;
4) лауазымдық мiндеттердi атқару үшiн белгiленген тәртiппен меншiк нысандарына қарамастан, ұйымдарда болуға;
5) басшыдан мемлекеттiк қызметшiнiң атқаратын лауазымына сәйкес қызметтiк өкiлеттiк мiндеттерi мен көлемiн дәл белгiлеудi талап етуге;
6) жеке басының қадiр-қасиетiнiң құрметтелуiне, басшылар, өзге де лауазымды адамдар және азаматтар тарапынан өзiне әдiл және құрметпен көзқарас жасалуына;
7) өзi атқаратын лауазымға жұмыс сапасына, тәжiрибесiне және осы Заңда белгiленген өзге де негiздерге қарай ынталандырылуына және еңбегiне ақы төленуiне;
8) тиiстi бюджет қаражаты есебiнен қайта даярлануға (қайта мамандануға) және бiлiктiлiгiн арттыруға;
8-1) мемлекеттiк орган оны Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жоғары оқу орнынан кейiнгi бiлiм беру бағдарламалары бойынша мемлекеттiк тапсырыс шеңберiнде оқуға немесе тағылымдамаға жiберген жағдайда жұмыс орнының (лауазымының) сақталуына;
9) өзiнiң мемлекеттiк қызмет өткеруiне қатысты материалдармен кедергiсiз танысуға, қажет болған жағдайларда жеке түсiнiктеме беруге;
10) бiлiктiлiгi, қабiлетi, сiңiрген еңбегi және өзiнiң қызметтiк мiндеттерiн адал орындауы ескерiле отырып, қызметi бойынша жоғарылауға;
11) қызметшiнiң пiкiрiнше негiзсiз айып тағылған жағдайда қызметтiк тексеру жүргiзiлуiн талап етуге;
11-1) өзiне мәлiм болған сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтың анық жағдайлары туралы өзi жұмыс iстейтiн мемлекеттiк орган басшылығының назарына немесе құқық қорғау органдарына жеткiзген жағдайда Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес құқықтық және өзге де қорғалуға;
12) еңбегiнiң қорғалуына, денсаулығының сақталуына, қауiпсiз және жоғары өнiмдi жұмыс iстеуi үшiн қажеттi еңбек жағдайына;
13) әлеуметтiк және құқықтық қорғалуға;
14) мемлекеттiк қызметтен өз қалауы бойынша босауға;
15) зейнетақымен және әлеуметтiк қамсыздандырылуға;
16) жоғары тұрған мемлекеттiк органдар мен лауазымды адамдарға мемлекеттiк қызметтi жетiлдiру жөнiнде ұсыныстар енгiзуге құқығы бар.
Аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдық округ әкiмiнiң негiзгi мiндеттерi
1)Республиканың Конституциясы мен заңдарын сақтауға;
2) Қазақстан Республикасының Президентi бекiткен тәртiппен мемлекеттiк қызметшiнiң антын беруге;
3) азаматтар мен заңды тұлғалар құқықтарының, бостандықтары мен заңды мүдделерiнiң сақталуын және қорғалуын қамтамасыз етуге, заңдарда белгiленген тәртiп пен мерзiмде азаматтардың өтiнiштерiн қарауға, олар бойынша қажеттi шаралар қолдануға;
4) өзiне берiлген құқықтар шегiнде және қызмет мiндеттерiне сәйкес өкiлеттiгiн жүзеге асыруға;
4-1) лауазымдық өкiлеттiктерiн жүзеге асыру кезiнде бейтарап және саяси партиялардың, дiни және өзге де қоғамдық бiрлестiктердiң қызметiнен тәуелсiз болуға;
5) мемлекеттiк тәртiп пен еңбек тәртiбiн сақтауға;
6) өзiне заңда белгiленген шектеулердi қабылдауға;
7) қызмет этикасы нормаларын сақтауға;
8) басшылардың бұйрықтары мен өкiмдерiн, жоғары тұрған органдар мен лауазымды адамдардың өз өкiлеттiгi шегiнде шығарған шешiмдерi мен нұсқауларын орындауға;
9) мемлекеттiк құпияларды және заңмен қорғалатын өзге де құпияны сақтауға, оның iшiнде мемлекеттiк қызметтi тоқтатқаннан кейiн де, заңмен белгiленген белгiлi бiр уақыт iшiнде, ол жөнiнде қолхат бере отырып сақтауға;
10) қызметтiк мiндеттерiн атқару кезiнде алған, азаматтардың жеке өмiрiн, ар-намысын және қадiр-қасиетiн қозғайтын мәлiметтердi құпия сақтауға және олардан, заңдарда көзделген жағдайларды қоспағанда, мұндай ақпарат берудi талап етпеуге;
11) мемлекеттiк меншiктiң сақталуын қамтамасыз етуге, өзiне сенiп тапсырылған мемлекеттiк меншiктi тек қызметтiк мақсатта пайдалануға;
12) өздерiне мәлiм болған сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық жағдайлары туралы өздерi жұмыс iстейтiн мемлекеттiк орган басшылығының назарына немесе құқық қорғау органдарына дереу хабарлауға;
13) қызметтiк мiндеттерiн тиiмдi атқару үшiн өзiнiң кәсiби деңгейi мен бiлiктiлiгiн арттыруға;
14) оқуды аяқтағаннан кейiн өздерiн жоғары оқу орнынан кейiнгi бiлiм беру бағдарламалары бойынша мемлекеттiк тапсырыс шеңберiнде оқуға жiберген мемлекеттiк органда, сондай-ақ мемлекеттiк қызметте тiкелей жұмысты өтеуге мiндеттi. Оқу және жұмысты өтеу мерзiмдерi уәкiлеттi органның ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Президентi бекiтетiн Мемлекеттiк қызмет өткеру тәртiбi туралы ережеде айқындалады.
Қазақстан Республикасының аудандық маңызы бар қалаларының, ауылдық округтің әкімдері төрт жыл мерзімге сайланады.